Keha

Viis nippi, kuidas end saledaks... MAGADA! 

Õhtuleht.ee, 19. august 2017 17:10
Foto: PantherMedia / Scanpix
Korralik uni võib figuuriga imet teha. Sestap ei maksa magamisega saleda piha nimel koonerdada.

Nebraska ülikooli teadlased avastasid, et mida vähem inimene magab, seda rohkem ta sööb. Nimelt mõjutab väsimus neid hormoone, mis kontrollivad isu ning väsinuna on keeruline tervislikust toitumisest kinni pidada, kirjutab veebikülg Female First.

Seetõttu on korralik uni väga vajalik, eriti siis, kui soovitakse kaalust alla võtta. See aga ei tähenda sugugi ainult seda, et magama tuleb minna mõistlikul kellaajal, järgima peaks ka veel mõnda kasulikku soovitust.

1. Magamistuba peaks olema töövaba tsoon, mis tähendab seda, et arvutitel ja mobiiltelefonidel ei peaks sinna asja olema.

2. Jälgi, et sa vähemalt 90 minutit enna magamaminekut ei vaataks arvutist meile või mõnda oma sotsiaalmeediakanalit.

3. Regulaarne trenn aitab stressihormoone vähendada, mis tagab omakorda parema ja rahulikuma une.

4. Voodis olles mõtle ainult positiivsetele asjadele. Negatiivsetele asjadele mõtlemine ei luba sul eriti rahulikult magada.

5. Joo enne magamaminekut klaas piima, see aitab hormoone kehas tasakaalus hoida ning nii on uni rahulikum.

Samal teemal

12.12.2017
NIPID FILMISTAARIDELT: kuidas püsida elu parimas vormis?
05.11.2017
TEADLASED SOOVITAVAD: Kuus tegevust, mis aitavad punnkõhust vabaneda
18.09.2017
Kolm lihtsat reeglit igaks hommikuks, mis aitavad üleliigsetele kilodele säru teha
24.08.2017
Mis kell oleks oma tervise nimel kõige mõistlikum magama minna?